Gázrendszer beszerelés

A műhely tevékenysége hosszú évtizedekre visszanyúló tapasztalatokon nyugszik, nagy tapasztalattal, kiváló szaktudással felvértezve. Az általunk beépített autógázszettek beépítésén túl kívánságra bármely márka termékeit beépítjük. Munkáik esetleges finomhangolását vagy kiegészítését garanciális keretek között elvégezzük, így a kedves ügyfélnek nem kell megküzdenie az esetleges nagy távolságból adódó nehézségekkel.

A beszerelések határideje a gépkocsi típusától függően eltérő. A legegyszerűbb 4 hengeres motorok átalakítása 2-3. 6-8 hengeres motorok, vagy nagy teljesítményű motorok átalakítási határideje 2-4 nap.

CÉGÜNK SAJÁT BESZERELŐ MŰHELYÉT AJÁNLJA LPG, CNG SZETTEK BEÉPÍTÉSÉRE.

muhely4.jpg

A GÁZRENDSZEREK FINOMHANGOLÁSA

Cégünk nagy figyelmet fordít a beszerelés minőségére, ezen belül is kiemelten fontosnak tartja a beépített gázrendszerek tökéletes beállítását.


A mai rohanó világban minden iparágban az összes munkaművelet elvégzési ideje lerövidült, mivel a gazdasági körülmények a gyors munkavégzésre ösztönzik a cégeket. Ennek eredménye a gázrendszer beépítések esetében az úgynevezett egy napos beépítés. 
Tapasztalatunk szerint egy munkanap alatt a beépítés mechanikai kivitelezése még csak megoldható, de az ezt követő programozási feladat tökéletes elvégzése már egyszerűen nem fér bele a munkaidőbe.
Vevőink elégedettsége érdekében minden beépítés után egy  1-2 órán át tartó programozási folyamatot végzünk el. Ennek keretén belül a gépkocsival 60-100 km-es utat teszünk meg. A megtett út alatt minden fordulatszám tartományt és minden terhelési tartományt komolyan tesztelünk. Az így elvégzett munkát végül párhuzamos diagnosztikai műszer segítségével ellenőrizzük.
Az eredmény: hibátlan beállítás, arányos üzemanyag fogyasztás, jó menetdinamika, hibátlan indítási tulajdonságok és hibakód mentes működés, valamint hosszú élettartam.



Mi a veszélye a tökéletlen beállításnak?

A szekvenciális gázrendszerek működési elvéből eredően részterhelésen jól tolerálják a felelőtlen beállításokat, mert a gépkocsi gyári motorvezérlője folyamatosan „figyeli” a keverékképzési adatokat a lambda-szonda segítségével. Ha az eltérés a gyári tűrésen belüli, a gépkocsi vezetője nem vesz észre semmit a rossz beállításokból. A baj akkor keletkezik, amikor a felhasználó gyakran lépi át a 70-80% feletti terhelési értéket. Ekkor ugyanis a gyári motorvezérlők korrekciós beavatkozása megszűnik, nem figyelik a lambda értéket, vagyis a motor annyi üzemanyagot kap, amennyit a gázvezérlőben meghatároztunk számára. Amennyiben a keverék szegény ebben a tartományban, az LPG már eleve magasabb égéshőjéhez hozzáadódik a szegénykeverékes üzem további hőmérséklet emelő hatása. Ez a szelepek beégéshez vezethet. 
Innen ered a gépműhelyek negatív véleménye, miszerint a gázüzem káros a motorok számára.
Ez egy óriási tévedés! A motorok számára a gázüzem kifejezetten kedvező, ami káros, az a kapkodó, felelőtlen, hanyag és szakszerűtlen beállítás!

Amennyiben az LPG Doktort választja, garantált minőségű eszközöket kap, garantáltan körültekintő beállítással.

Vállaljuk továbbá már korábban beszerelt rendszerek felülvizsgálatát, utólagos finomhangolását.

Szakszerűen, lelkiismeretesen, igényesen önökért!
 
 

TELJES KÖRŰ MOTOR DIAGNOSZTIKA

digitális oszcilloszkóp technológiával
 
az LPG Doktornál

A mai napig létezik nagyon sok olyan hibajelenség, amikor az autószervizek számára is feltárhatatlan jelenségeket produkál. A hiba forrásának megállapítása csak találgatások alapján történik, ami:


• Vagy sikeres, vagy nem
• Meg kell bontani a motort, vagy más bonyolult egységet – ez rengeteg idő, plusz költség, és nincs benne a  megoldás ígérete
• Hibás feltárás esetén nem tesz jót az ügyfél-szerviz kapcsolatnak
• Óriási plusz költséggel jár az autó tulajdonosnak, úgy, hogy a hiba megoldása nem biztos

Mi a megoldás?

Egy olyan diagnosztikai rendszer alkalmazása, amely a motor összes működési paraméterét egyértelműen és megtéveszthetetlenül átlátja.
A diagnosztika célja:
• A nehezen feltárható problémák felkutatása, megismerése, és kijavítása
• Ha a szervíz – a bejelentés ellenére – nem talál hibakódot az autó komputerében, pedig a hibajelenség fennáll
A motor megbontása nélkül tudunk olyan alkatrészek állapotáról információt szerezni, amelyet eddig csak szétszerelés segítségével lehetett megállapítani.



Milyen paramétereket tudunk mérni?

• Gyújtó rendszer elemeinek vizsgálata (gyújtótrafó, gyújtókábel, gyújtógyertya)
• Motorvezérlés állapotának szétszerelés, vagy megbontás nélküli állapot felmérése (szelepek, hidrotőkék, és az ebből eredő egyenetlenség egyértelmű feltárása)
• Lambda szonda tesztelése
• Üzemanyag ellátó rendszer működésének grafikus megjelenítése a tápszivattyútól a befecskendezőig
• A vezérlő komputer (ECU) esetleges működési zavarainak feltárása
• Elektromos úton történő kompresszió mérés

Minden egyes eredményt számszerűen és grafikusan dokumentálunk!



Mikor ajánlott az átfogó diagnosztika:

•Ha nagy az üzemanyag fogyasztás
•A teljesítmény csökkenése esetén
•Olyan hiba jelenség amely az autószervizek számára is feltáratlanok
•Tünetmentes jáműveknél, a motor állapotának megbontás nélküli vizsgálata a teljes megbizonyosodás érdekében

TELJESKÖRŰ BELSŐ MOTORTISZTÍTÁS

Mikor reggel felkelünk, mindannyiunk számára egyértelmű, hogy a nap el sem keződhet egy alapos higiéniai generál nélkül. Megmosakszunk, fogat mosunk. Ha ezt nem tennénk meg rendszeresen, jobb bele sem gondolni, milyen állapotban lennénk évek múlva.


A gépjárműveink motorja épp úgy folyamatosan koszolódik belül, mint az emberi szervezet. A környezet védelmi normák egyre szigorodó elvárásait a gyártók a legtöbb esetben csak olyan áron tudják teljesíteni, amely ugyan óvja a környezetet a káros anyag kibocsájtás csökkentésével, viszont rombolja a motorok belsejét. Hosszú távon a rengeteg így képződő ipari hulladék és felesleges gyártási energia aztán már kérdéses, hogy összességében eredményez-e valós környezet védelmi hatást. Tapasztalati tény, hogy a kipufogó gáz részleges visszavezetése a szívósorba ( EGR ), az egyre növekvő olajcsere periódusok által képződő olajsár, valamint az üzemanyagból lerakódó szennyeződések komoly problémákat tudnak okozni a motor működésében.

A fenti jelenség sok esetben nagyon sokáig tünet mentes marad. Munkánk során a legtöbbször a gáz beépítés során találkozunk a jelenséggel. A “hiba mentesen” nálunk hagyott autó gáz üzemben különböző tüneteket mutathat. Rángatás, égés kimaradás, túlfogyasztás, egyenetlen motor működés jellemzi a probléma kört. Ebben a stádiumban benzinre visszakapcsolva a motort a tünetek sokszor megszűnnek. Ez nagyon megtévesztő a tulajdonosok számára, hiszen laikusként azonnal levonják a következtetést: ha benzinnel nem jelentkezik hiba jelenség,gázzal igen, nyilván a gáz, vagy a gázt beépítő cég a felelős a hibákért!

A valóság azonban teljesen más.

Az autógáz (LPG és CNG egyaránt de más-más mértékben ) egyfajta indikátorként működik a motor hiba feltárásakor. Az autógáz gyújtó energia igénye épp úgy magasabb, mint ahogy érzékenyebben reagál a motor vezérlés pontatlanságaira is. Meggyőző ereje kizárólag az általunk végzett oszcilloszkópos diagnosztikának van. Ügyfeleink jelentős része ekkor szembesül azzal, hogy a gyújtórendszer elemei cserére szorulnak, adott esetben a fent említett lerakódások miatt alakultak ki motor vezérlési pontatlanságok.

Néhány jellemző példa:

  • a hidrotőkék szennyeződése miatt helytelen szelep vezérlési idők
  • a szívószelepek szárainak kokszolódása miatt zárási késedelem
  • a benzines injektorokban történő lerakódások miatt helytelen befecskendezés

A kialakult hibákat a hagyományos autószerelő szakma megbontással tudja orvosolni, amely igen költséges feladat. Forradalmi technológiánkkal a motort három irányból tudjuk teljes körűen megszabadítani a lerakódásoktól: szívó traktus, kenő rendszer és az üzemanyag ellátó rendszer tisztításával. Tapasztalatunk szerint az esetek 60-70%-ban megoldást jelent a motor tisztítás! Hiba mentes motorok esetében 80.000 km -es periódusonként elvégezve jelentősen meghosszabíthatja a motor élettartamát!

Az eljárás és a felhasznált anyagok nem összetévesztendőek a kereskedelmi forgalomban kapható hangzatos ígéretekkel értékesített kommersz termékekkel!

Szíves érdeklődésére számot tartva

Az LPG Doktor csapata

TELJESKÖRÜ BELSŐ MOTORTISZTÍTÁSÁR

SZÍVÓRENDSZER MAGASNYOMÁSÚ TISZTÍTÁSA
18,000 Ft +Áfa
BELSŐ MOTORTISZTÍTÁS SPECIÁLIS MOTORADALÉKKAL (ELJÁRÁS UTÁN KÖTELEZŐ OLAJCSERE!)
5500 Ft+Áfa
BEFECSKENDEZŐ RENDSZER TISZTÍTÁSA
15,000 Ft+Áfa

MŰSZAKI VIZSGA

 

 

Szervizünk gépkocsi vizsgáztatásában is áll rendelkezésére! Járműve lehet benzin, diesel vagy akár gázüzemű. Vállaljuk gépjárműve előzetes közlekedés biztonsági vizsgálatát majd műszaki vizsgáztatását.

Autója műszaki vizsgáztatása előtt egy teljes ellenőrzést hajtunk végre és csak vizsgaképes állapot esetén indítjuk el a műszaki vizsgáztatás folyamatát. Ezzel elkerülhető járműve alkalmatlanná minősítése.

Szükséges okmányok:
– személyi igazolvány
– forgalmi engedély
– kötelező biztosítás meglétét igazoló dokumentum
– céges jármű esetén az aláírási címpéldány, cégkivonat és bélyegző


Amennyiben autója gázüzemre van alakítva a következő okmányok szükségesek:

– Gázbiztonsági szemle tanúsítvány (30 napnál nem régebbi)
– A gáztartály tanúsítványa (érvényességi időn belüli)

AUTÓJAVÍTÁS

Cégünk több évtizedes múlttal rendelkezik az autójavító iparban. Nagy tapasztalatú kollégáink segítségével szervizünk univerzális módon képes megoldani bármilyen feladatot, legyen szó kis polszkiról vagy porschéról, olajcseréről vagy motorgenerálról.

Tisztelt ügyfeleink elégedettsége érdekében az elvégzett munka minden esetben komoly minőség ellenőrzésen megy keresztül.

A cégcsoporton belül működő autóalkatrész nagykereskedésen keresztül történő anyagbeszerzésünk gyors, gazdaságos. Partneri szerződésben állunk az ország több vezető alkatrész beszállítójával. Napi 3 alkalommal érkező alkatrész ellátásunk segíti a gördülékeny munkavégzésünket. Szolgáltatásaink: – olajcsere – motor javítás vagy akár teljes felújítás – futómű javítás – futómű állítás computeres műszerrel – fényszóró állítás műszeres segítséggel – felni javítás – gumi szerelés, javítás és forgalmazás – sebességváltó javítás – motor diagnosztika digitális oszcilloszkóp technológiával – teljes körű megbontás nélküli belső motor tisztítás – minden egyéb, az autójavítás körébe tartozó, fel nem sorolt tevékenység.

 

Bizalmát előre is köszöni:

Az LPG Doktor csapata